Szukaj na tym blogu

środa, 15 marca 2023

Wędzone serki typu włoskiego





Przed zbliżającymi się Świętami Wielkanocnymi chciałabym zaproponować dwa wyjątkowe sery wędzone mojej produkcji. Do serów użyłam przyprawy firmy Borniak, z którą mam przyjemność współpracować. Firma ta jest liderem w produkcji systemów wędzarniczych opartych na najnowszej technologii i najwyższej jakości materiałach . Poza tym stworzyła kilka wyjątkowych i jedynych w swoim rodzaju mieszanek ziołowych, mających szerokie zastosowanie. Dokładnie rok temu otrzymałam od firmy Borniak dwie przyprawy, które wykorzystałam do wędzenia serów. Produkty te były degustowane na jednej z dorocznych imprez kulinarnych, gdzie cieszyły się dużym powodzeniem. Były to sery obtoczone w ziołach Pitmaster Pride oraz Magic Dust. Mają one niepowtarzalny smak, aromat i z pewnością zadowolą podniebienia wszystkich koneserów dobrego smaku. 

 



 Chcecie spróbować? Zapraszam do kontaktu 😊

1 komentarz: