Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 marca 2017

Zakończenie akcji: Jedzmy ryby!

Wszystkie przepisy dokładnie przeczytałam, przeanalizowałam i mają one jeden wspólny mianownik, są proste i szybkie w przygotowaniu. Nie wymagają wielu składników, bo ryby same w sobie mają smak. Trzeba go tylko delikatnie podkreślić odpowiednimi przyprawami. Zabrakło mi tylko przepisu z wykorzystaniem karpia czy szczupaka. A przecież to nasze polskie popularne ryby, nie koniecznie przygotowywane od święta. Zachęcam do sporządzania potraw z wykorzystaniem tych pysznych ryb.   
Bardzo spodobał mi się pomysł na śledziowego hamburgera: Paluch ze śledziem i musztardą 😊
Swoim wyglądem zachwycił mnie:Łosoś pod ziołową kruszonką 👌
Natomiast zaintrygowała mnie Zupa rybno-ogórkowa 😋
Cudownie brzmi przepis na: Wyspiarską zupę 👍
Dziękuje wszystkim za udział w akcji. Zapraszam do kolejnej 😊

2 komentarze:

  1. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odkąd pamiętam to w moim domu były ryby i chyba mi tak zostało, gdyż ja spożywam ich całkiem sporo. Również jestem przekonana, że doskonale pasuje mi łosoś od https://mowisalmon.pl/produkty/ gdyż wiem jak wysokiej jakości oraz świeżości jest to ryba.

    OdpowiedzUsuń