Szukaj na tym blogu

wtorek, 20 marca 2018

Sałatka z salcesonem

Nigdy nie przyszło by mi do głowy zrobić sałatkę z salcesonu :)  Jednak przeglądając stare przepisy mojej mamy natrafiłam na taką właśnie. Nie byłabym sobą gdybym czegoś nie dodała do przepisu lub nie ujęła. Tym razem zabrakło mi w oryginale zieleniny, więc wykorzystałam koperek. Sałatka wyszła przepyszna, polecam :) 


Składniki:
- 20 dag salcesonu
- mała cebula
- ogórek kiszony 
sos:
- 2 łyżki oleju
- po łyżeczce: musztardy, wody, octu, sosu sojowego
- pieprz, sól do smaku

W misce przygotować sos, dokładnie mieszając podane składniki. Salceson oraz cebulę pokroić w drobną kostkę, ogórek w paseczki i wymieszać z przygotowanym sosem. Ja dodałam aż trzy ogórki kiszone, bo po prostu były małe :) Nie dodawałam już soli ani pieprzu, ponieważ salceson był dość pikantny. Wskazane jest pozostawienie sałatki na parę godzin w lodówce. Podawać z chlebem, np.jako przystawkę do pieczywa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz