Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 września 2020

Zupa ze świeżych grzybów

Powszechnie wiadomo, że największe skarby i tajemnice kryje w każdym domu strych. I taki skarb w postaci starego wydania  „Kuchni Polskiej” właśnie odkryłam. Nie jestem w stanie powiedzieć który to rok wydania ponieważ brak okładki i pierwszych kartek, ale pożółkły papier i plamy atramentu świadczą o poważnym wieku tej książki 😊 Postanowiłam ocalić te stare przepisy robiąc zdjęcia poszczególnych stron i udostępniać je publicznie. Może takie stare metody gotowania przydadzą się nie jednej gospodyni domowej. I tak oto postanowiłam przetestować pierwszy z przepisów: 






Ja pominęłam w swojej wersji tłuszcz. Natomiast wywar gotowałam na bazie ćwiartki z kurczaka i warzyw. Dodałam do zupy zarówno ziemniaki jak i drobny makaron nitki. Doprawiłam dodatkowo kminkiem, majerankiem i pieprzem ziołowym. Do podprawienia użyłam śmietany 18% 
Dla zainteresowanych udostępniam zdjęcie strony w/w książki 😊





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz