Szukaj na tym blogu

środa, 21 grudnia 2016

Podsumowanie akcji




Witam serdecznie wszystkich, którzy wzięli udział w mojej akcji Ziemniak i Spółka oraz tych, którzy nie do końca są przekonani do ziemniaczanych potraw, ale jednak śledzili dodawane przepisy J
Podsumowując akcję, widzę, że niewielu jest smakoszy ziemniaków, chyba, że z dodatkiem mięska lub np. boczku. Z przykrością, ale niestety musiałam odrzucić przepis Bamberg i bamberska zupa ziemniaczana z boczkiem, dlatego, że właśnie występuje w niej boczek J A warunkiem dodawania przepisów było brak mięsa i wędlin. Przeczytałam ten przepis uważnie i jestem przekonana, że zupa ta smakuje wyśmienicie J
Przepis, który zwrócił moją uwagę to MAKOWE GNOCCHI W SOSIE WANILIOWO- RUMOWYM. Przyznam, że trochę przypomina mi on popularne paluchy z makiem okraszone masełkiem, ale sos… to chyba jest poezja.  Szkoda tylko, że moi domownicy nie przepadają za makiem, co nie znaczy, ze tego przepisu nie wypróbuję J
Pojawiły się również przepisy, które bardzo lubię, te proste i szybkie w przygotowaniu, np.: Ziemniaki Hasselback , czyli coś z niczego, jak również, Kapuśniak wegetariański. Przyznam, że bardzo chętnie wypróbuję Gołąbki bieszczadzkie z dodatkiem bryndzy. Tego przepisu do tej pory nie znałam.
Wszystkim uczestnikom akcji serdecznie dziękuję za dodane przepisy. Mam nadzieje, że zainspirują nie jednego miłośnika dobrej kuchni do dań z ziemniaków. Pozdrawiam J



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz