Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 maja 2018

Kapusta z grochem i pieczoną kiełbasą


Ponieważ to nie Wigilia dziś proponuję kapusta z grochem 
z wkładką :) Oprócz kapusty, grochu i kaszy jaglanej, znalazła się tam pokrojona w kostkę kiełbasa swojska. Nie zabrakło podduszonej na maśle cebulki i oczywiście przyprawy w postaci liścia laurowego, ziela angielskiego, soli i pieprzu. Osobno wysmażyłam na grillowej patelni kawałki kiełbasy swojskiej, ale może to być również inna kiełbasa. Idealnie byłoby takie kiełbaski upiec w piekarniku, ale mnie zależało na czasie, więc wybrałam szybszy sposób. Do tego udusiłam, a potem zrumieniłam na oleju krążki cebuli. Na talerz wyłożyłam kapustę, obok kawałek chrupiącej kiełbasy z dodatkiem rumianej cebuli. Można do tego podać gotowane, tłuczone ziemniaki lub pieczywo. Smacznego :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz