Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 czerwca 2017

Sałatka z rzodkiewkami marynowanymi



Przepis na rzodkiewki marynowane znalazłam w starym zeszycie mojej mamy. Nigdy wcześniej o  takim sposobie na rzodkiewki nie słyszałam. Więc zamarynowałam i powiem, że są bardzo smaczne, wyraziste w smaku, dosyć ostre. Dlatego wymagają łagodnych dodatków.. I tak powstała moja autorska sałatka z wykorzystaniem tychże rzodkiewek, które przełamują słodkość reszty składników.
Polecam:) 


   



Składniki:

- pół papryki czerwonej słodkiej
-pół  papryki żółtej
-4 jajka ugotowane na twardo
-pół słoiczka selera odsączonego z zalewy 
-szklanka odsączonych rzodkiewek marynowanych
-mała puszka groszku konserwowego
-garść posiekanego koperku
-łyżka łagodnego majonezu
-pieprz, sól do smaku

Z papryk usuwamy gniazda nasienne. 
Rzodkiewkę i papryki kroimy w cienkie paski, jajka w kostkę. Dodajemy seler, groszek, koperek i mieszamy z majonezem. Przyprawiamy do smaku solą i pieprzem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz