Szukaj na tym blogu

niedziela, 4 grudnia 2016

Eksplozja smaków




Wczorajszy Pęczak znakomity zachęcił  mnie do połączenia go z łososiem. Zakupiłam więc 200 g  dorodnego łososia, posoliłam, lekko popieprzyłam, skropiłam odrobiną oliwy i owiniętego w folię aluminiową, włożyłam do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na 15 minut. Pamiętajcie, aby przed pieczeniem nie skrapiać go cytryną, ponieważ staje się wtedy mniej soczysty. Najlepiej dodać mu smaku skrapiając go dopiero  na talerzu. Dlatego ja do upieczonych ryb podaję cząstki cytryn, aby każdy sam wg. swojego gustu skrapiał sobie rybę. 
Na talerz wyłożyłam garść mieszanki sałat, na niej wyłożyłam mój pęczak znakomity, a na końcu upieczonego łososia. Do dekoracji użyłam kiełków rzodkiewki oraz zaakcentowałam smak dodatkiem trzech oliwek. Ważne jest, aby położyć je na talerzu obok, a nie mieszać z potrawą, ponieważ nie każdy lubi ich smak. I tak powstała eksplozja smaków 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz