Szukaj na tym blogu

niedziela, 6 marca 2016

Podudzia z kurczaka

Propozycja na bardzo prosty obiad niedzielny 😊


Składniki:
1 kg podudzi
-słodka papryka
-ostra papryka
-oregano
-granulowany czosnek
-przyprawa np. Kucharek
Mięso obficie posypujemy przyprawami i dokładnie wklepujemy w każde podudzie.
Wkładamy do foliowego rękawa i do piekarnika na ok. godzinę.
Ilość przypraw wg gustu i uznania.
Ja użyłam tylko szczypty ostrej papryki i łyżeczkę kucharka. Reszty przypraw sobie nie żałowałam. Lubię jak mięso pachnie intensywnie czosnkiem  i oregano.
Równocześnie upiekłam w osobnym rękawie ćwiartki ziemniaków. Tym razem posypałam rozmarynem, suszonym czosnkiem i skropiłam oliwą z oliwek. Do tego przygotowałam sałatkę ze świeżych pomidorów, ogórków, rzodkiewki i cebuli z nutą świeżej bazylii, skropioną oliwą oraz cytryną. Posolić i popieprzyć do smaku.
I tak powstał szybki i prosty sposób na obiad .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz