Szukaj na tym blogu

wtorek, 15 marca 2016

Imprezowe jajka

Kto miał okazje być u nas w domu na jakiejkolwiek imprezie zna te jajka doskonale. Specjalność mojej córki, dlatego nazwałam je imprezowe :)





Składniki :

-6 jajek ugotowanych na twardo
-10 dag szynki
-jeden serek  topiony śmietankowy
-łyżka majonezu
-jogurt naturalny  ok 2-3 łyżki
-żółtka z ugotowanych jajek
-pieprz
-bez soli

Jajka kroimy na pół wyciągamy żółtka.
Szynkę i żółtka bardzo drobno kroimy. Mieszamy z resztą składników.
Przygotowanym farszem nadziewamy łódeczki z białek.

składniki na  sos:

- pól małego jogurtu naturalnego,
- 1 łyżka śmietany,
- 2 łyżki majonezu,
-świeży imbir starty na tarce (ilość wg uznania),
-1 łyżka ketchupu łagodnego,
-1 łyżeczka mielonych orzechów włoskich,
-szczypta soli.

Wszystkie składniki dokładnie zmiksować .
Nadziane łódeczki z białek układamy np. na specjalnym talerzu do jajek stawiając obok sosik w sosjerce.
Ja miałam świeżo przywieziony prezent prosto z Kuby w postaci bambusowych łódeczek, które wykorzystałam do podania jajek. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz